Klantenservice

Bedenktijd/retour
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.

U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Raad voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@establerotterdam.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen. U kunt contact opnemen met Esma: 06 411 577 30.

Levertijd & verzendkosten
Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Wij streven ernaar om uw bestelling dezelfde dag nog te verzenden. Lukt dit niet, dan zullen we de bestelling gelijk de volgende dag verzenden. Uw bestelling heeft u binnen 3-5 werkdagen thuis en wordt geleverd door PostNL. Mochten wij om wat voor reden dan ook de bovenstaande verzendmomenten en tijden niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

De verzendkosten worden berekend bij het afrekenen. Wij hanteren de verzendkosten van PostNL.

Soms kunnen producten te groot of te zwaar zijn om door PostNL verstuurd te worden. In dit geval nemen wij na het bestellen contact met u op om de bezorging met u in te plannen.

Contact
Wij doen ons uiterste best voor u als klant. Daar hoort bij dat u ons eenvoudig kunt contacteren. Mocht u vragen hebben over het een of ander dan kunt u ons bereiken middels de volgende gegevens:

Telefoon: 06 411 577 30
E-mail: info@establerotterdam.nl

Ons vestigingsadres:
Estable
Veldkersweg 10
3053JR, Rotterdam
Nederland

Garantie
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@establerotterdam.nl.

Betaalmethodes
U kunt uw bestelling op verschillende manier betalen. Momenteel bieden we de volgende betaalmethodes aan:
- Ideal
- Paypal